Skip to main content
SUPERVISOR
Ali Zeinal Hamadani
علي زينل همداني (استاد راهنما)
 
STUDENT
Mohammad Mohammadsharifi
محمد محمدشريفي

FACULTY - DEPARTMENT

دانشکده مهندسی صنایع
DEGREE
Master of Science (MSc)
YEAR
1395
Nowadays, with more competition in industrial societies and service sectors, Customer Relationship Management is becoming more important. On the other hand, with increasing developments in the country, in order to protect financial losses, more attention is drawn to insurance sector and made it grown. In competitive areas, identifying and retaining profitable and valuable customers is essential for companies. So the use of CRM, which is a comprehensive strategy, is inevitable. Due to the large number of customers and diversity scope in insurance companies, using traditional CRM methods is almost impossible. With recent advances in information and IT, successful CRM strategies are based on tools, IT and customers data. As a result, collecting and managing customer’s data and using data mining techniques for data analysis can be an effective tool for insurance companies.
امروزه با رقابتي شدن فعاليت در اکثر حوزه­هاي خدماتي و صنعتي، مديريت ارتباط با مشتري از اهميت ويژه­اي برخوردار شده است. با توسعه کشور و افرايش فعاليت­هاي اقتصادي، به منظور حفاظت در برابر زيان­هاي مالي، توجه به حوزه بيمه نسبت به گذشته، افزايش يافته است و سبب شده است که شرکت­هاي مختلفي در زمينه بيمه به فعاليت بپردازند. با افزايش رقابت شرکت­ها در اين حوزه، شناسايي و حفظ مشتريان سودآور و با ارزش براي شرکت ضروري است. در نتيجه به کارگيري مديريت ارتباط با مشتري اجتناب ناپذير است. به دليل تعداد بسيار زياد مشتريان و تنوع و گستردگي فعاليت­هاي شرکت­هاي بيمه، امکان به کارگيري روش­هاي سنتي مديريت ارتباط با مشتري تقريباً غيرممکن است، همچنين پيشرفت­هاي روزافزون در زمينه اطلاعات و تکنولوژي­هاي مرتبط سبب شده است که فناوري اطلاعات و داده­هاي مشتريان، پايه و اساس استراتژي­هاي موفق مديريت ارتباط با مشتريان باشد. در نتيجه، جمع­آوري و مديريت داده­هاي مرتبط با مشتريان و استفاده از تکنيک­هاي داده­کاوي براي تجزيه و تحليل داده­ها مي­تواند يک ابزار موثر براي شرکت­هاي بيمه باشد.

ارتقاء امنیت وب با وف بومی