Skip to main content
SUPERVISOR
Mohammad ReisiNafchi,Ghasem Moslehi
محمد رئيسي نافچي (استاد راهنما) قاسم مصلحي (استاد راهنما)
 
STUDENT
Ramin Dehestaniardekani
رامين دهستاني اردکاني

FACULTY - DEPARTMENT

دانشکده مهندسی صنایع
DEGREE
Master of Science (MSc)
YEAR
1395
The advent of technology and competition in the field of distribution, all suppliers are looking for solutions to reduce costs and quickly send products to customers in order to stay in this competitive market. Cross docks can act as an intermediate node in the logistic network and serve the interests of suppliers by reducing costs and delivering products to customers in a timely manner. Cross docks can be used as a logistic strategy if they could perform loading and unloading operations of trucks as soon as possible. Accordingly, appropriate sequencing and scheduling of trucks have been considered by researchers in the last few decades.
با گسترش فناوري و رقابت در عرصه توزيع، تمامي عرضه‌کنندگان براي باقي‌ماندن در اين عرصه رقابتي به دنبال راهکار‌هايي جهت کاهش هزينه‌ها و ارسال سريع محصولات به مشتريان هستند. انبار‌‌هاي عبوري توانسته‌اند به عنوان يک گره مياني در شبکه لجستيک عمل کرده و با کاهش هزينه‌ها و ارسال به موقع محصولات به مشتريان، به نفع عرضه‌کنندگان عمل کنند. انبار‌هاي عبوري زماني مي‌توانند به عنوان يک استراتژي لجستيکي سودمند واقع شوند که بتوانند در زودترين زمان ممکن عمليات مربوط به تخليه و بارگيري کاميون‌ها را انجام دهند، لذا بر اين اساس تعيين توالي و زمان‌بندي مناسب براي کاميون‌ها در چند دهه اخير مورد توجه محققين قرار گرفته است. از جمله مواردي که امروزه مورد توجه مديران انبار‌هاي عبوري قرار گرفته، کاهش هزينه ديرکرد ارسال محصولات به مشتريان است، لذا در اين پايان‌نامه با فرض ورود کاميون به محوطه انبار به صورت پراکنده و نحوه خدمت‌دهي سکو‌ها به صورت ترکيبي، مسئله زمان‌بندي کاميون‌ها در انبار‌هاي عبوري با هدف حداقل کردن هزينه ديرکرد از دست رفته وزن‌دار که تا کنون در ادبيات موضوع مشاهده نشده، تحت دو حالت مجاز بودن و نبودن انقطاع بيان شده است،

ارتقاء امنیت وب با وف بومی