Skip to main content
SUPERVISOR
SeyedReza Hejazi taghanaki,Morteza Rasti barzaki,Gholam-Ali Raissi-Ardali
سیدرضا حجازی طاقانکی (استاد راهنما) مرتضی راستی برزکی (استاد مشاور) غلامعلی رئیسی اردلی (استاد مشاور)
 
STUDENT
Parisa Assarzadegan
پریسا عصارزادگان

FACULTY - DEPARTMENT

دانشکده مهندسی صنایع
DEGREE
Doctor of Philosophy (PhD)
YEAR
1395

TITLE

A game theoretic approach by considering brand loyalty in competition between national and store brand products
In recent years, attention to brand and branding has grown significantly. The need for a brand to develop and sell as many products or services as possible is undeniable. In today 's world, branding is one of the most important principles for having a successful business. Brands create value for businesses and can increase market share by increasing consumer awareness of a product, and by creating a sense of belonging and closeness in consumers, pave the way for their repeat purchases. On the other hand, having loyal customers to the brand is one of the main concerns in branding. One of the categories related to loyalty
در سال‌های اخیر توجه به برند و برندسازی رشد قابل توجهی داشته‌است. نیاز به وجود یک برند برای توسعه و فروش هر چه بیشتر محصولات یا خدمات، غیر قابل انکار است. در دنیای امروز، برند‌سازی یکی از اصول مهم برای داشتن کسب‌و‌کار موفق است. برندها موجب ایجاد ارزش برای کسب‌و‌کارها می‌شوندو می‌توانند با افزایش آگاهی مصرف کننده نسبت به یک محصول، موجب رشد سهم بازار شوند و با ایجاد احساس تعلق و نزدیکی در مصرف کنندگان، زمینه ساز تکرار خرید آنها گردند. از طرفی داشتن مشتریان وفادار به برند از دغدغه‌های اصلی در برند‌سازی می‌باشد. یکی از دسته‌های مربوط به انواع دسته‌بندی وفاداری، وفاداری پایدار است. وفاداری پایدار زمانی ایجاد می‌شود که مشتری خرید با تکرار بالا همراه با داشتن گرایش نسبی بالا را نشان می‌دهد. در شکل‌گیری وفاداری پایدار فاکتورهای مختلفی از جمله کیفیت و نوآوری می‌تواند تاثیرگذار باشد. از طرفی در سال‌های گذشته، پیدایش محصولات با برندهای فروشگاهی در رقابت با محصولات با برندهای تولیدکننده مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفته‌اند. محصولات با برندهای فروشگاهی، محصولات تولید شده (یا سفارش داده شده) توسط خرده‌فروشان، که در رقابت با محصولات با برندهای تولیدکننده (تولید شده توسط تولیدکنندگان) قرار گرفته‌اند.

ارتقاء امنیت وب با وف بومی