Skip to main content
SUPERVISOR
Ali Shahandeh nookabadi
علي شاهنده نوک آبادي (استاد راهنما)
 
STUDENT
Hamidreza Khodsiani
حميدرضا خودسياني

FACULTY - DEPARTMENT

دانشکده مهندسی صنایع
DEGREE
Master of Science (MSc)
YEAR
1395

TITLE

Multi-objective model of single allocation p-hub maximal covering location problem with different transportation approach
Global population growth, as well as the increasing human demand has led to an increase in demand for products that have been expanded to traort these products to customers of various shipping networks. The existence of these networks has faced people to problems and crises such as growth in communication lines traffic, noise pollution, consumption growth of globally limited resource, and excessive greenhouse gas emissions which is the origination for harmful effects on ecosystems and its effects on humans and other animals' life. P-Hub maximal covering problem is one of the areas that have widespread applications in the design of the supply chain, tourism routing, air traffic networks, and postal networks, and so on.
رشد جمعيت کره زمين و همچنين نياز روزافزون بشر منجر به ازدياد تقاضا براي محصولات گرديده که براي انتقال اين محصولات به مشتريان شبکه‌هاي حمل‌ونقل متنوعي گسترش داده‌شده است. تعداد زياد شبکه‌هاي حمل‌ونقل مشکلات و بحران‌هايي مانند افزايش ترافيک در خطوط ارتباطي، آلودگي‌هاي صوتي، افزايش مصرف منابع محدود کره‌ي زمين و انتشار بيش‌ازحد گازهاي گلخانه‌اي را به دنبال داشته؛ که اين مهم خود تغييرات زيان‌بار اکوسيستم و آثار آن بر روي انسان و ساير جانوران را به دنبال داشته است. مسائل بيشينه‌سازي پوشش پي­-هاب يکي از حوزه‌هايي است که کاربردهاي گسترده‌اي در طراحي زنجيره تأمين، مسيريابي گردشگري، شبکه‌هاي حمل‌ونقل هوايي و شبکه‌هاي پستي و غيره دارد. وجود يک سيستم مناسب و يکپارچه از مکان‌يابي تسهيلات و شبکه‌هاي حمل‌ونقل مي‌تواند در کاهش هرچه بيشتر اين نارضايتي‌ها و افزايش رضايت متقاضيان مؤثر باشد. ازاين‌رو در نظر گرفتن مسئله حمل‌ونقل چندمنظوره موضوع ديگري است

ارتقاء امنیت وب با وف بومی