Skip to main content
SUPERVISOR
Naser MollaverdiIsfahani
ناصر ملاوردی اصفهانی (استاد راهنما)
 
STUDENT
Milad Ziaeyan
میلاد ضیائیان

FACULTY - DEPARTMENT

دانشکده مهندسی صنایع
DEGREE
Master of Science (MSc)
YEAR
1395

TITLE

Providing a model for sustainable supply chain quality management by using an interpretive structural modeling approach
The upward trend in globalization and the rise of global competition in recent decades has had a profound impact on industries around the world, so that the mindset of management science over the decades has focused on developing, deploying and deploying mechanisms that can be used to improve The level of productivity and quality of the product, and consequently reduced costs. According to many experts, to achieve such goals, moving towards sustainability of the supply chain is one of the inevitable and necessary requirements of companies. Today, many leading manufacturing companies have embraced supply chain sustainability as a strategy to boost their global competitive edge. These companies have experienced significant advances in the use of sustainable supply chains. Today, stakeholder focus is on quality management and their shared goal with sustainable supply chain management is customer satisfaction. Quality management philosophy not only satisfies customer needs and satisfaction, but also satisfies suppliers and other stakeholders
سیر صعودی جهانی‌شدن و افزایش سطح رقابت جهانی در دهه‌های اخیر تأثیر شگرفی بر صنایع در سراسر جهان داشته است، به‌گونه‌ای که صاحب‌نظران علوم مدیریت در طول این دهه‌ها تلاش‌های خود را حول محور ایجاد، گسترش و به‌کارگیری سازوکارهایی متمرکز کرده‌اند که به کمک آن‌ها بتوان در بهبود سطح بهره‌وری و کیفیت محصول و درنتیجه کاهش هزینه‌ها گام برداشت. به باور بسیاری از صاحب‌نظران، برای دست‌یابی به چنین مقاصدی حرکت به‌سوی پایداری زنجیره تأمین یکی از الزامات اجتناب‌ناپذیر و ضروری شرکت‌ها است. امروزه بسیاری از شرکت‌های تولیدی پیشرو، پایداری زنجیره تأمین را به‌عنوان یک استراتژی برای افزایش قدرت رقابتی جهانی خود پذیرفته‌اند. این شرکت‌ها پیشرفت‌های قابل‌ملاحظه‌ای را با به‌کارگیری زنجیره تأمین پایدار تجربه کرده‌اند. امروزه تمرکز ذینفعان بر روی مدیریت کیفیت است و هدف مشترک آن‌ها با مدیریت زنجیره تأمین پایدار رضایت مشتری است. فلسفه مدیریت کیفیت نه‌تنها برآورده کردن نیازهای مشتری و رضایت آن‌ها است بلکه در نظر گرفتن رضایت تأمین‌کنندگان و سایر ذینفعان نیز است. نقش مدیریت کیفیت در توسعه پایدار سازمان‌ها برجسته است و بررسی ابزارها و تکنیک‌های مدیریت کیفیت پایداری کسب‌وکار را تسهیل می‌کند. مدیریت کیفیت زنجیره تأمین پایدار یک موضوع پژوهش در حال ظهور است. هدف از این پژوهش ارائه ی مدلی برای مدیریت کیفیت زنجیره تامین پایدار برای رسیدن به سطح بالاتری از رضایت مشتری، محصولات باکیفیت بالاتر و خدمات بهتر از طریق همکاری پیشرفته در شرکت‌ها و فرایندهای کارآمد بالادست و پایین‌دست است

تحت نظارت وف ایرانی