Skip to main content
SUPERVISOR
Naser MollaverdiIsfahani
ناصر ملاوردي اصفهاني (استاد راهنما)
 
STUDENT
Milad Ziaeyan
ميلاد ضيائيان

FACULTY - DEPARTMENT

دانشکده مهندسی صنایع
DEGREE
Master of Science (MSc)
YEAR
1395

TITLE

Providing a model for sustainable supply chain quality management by using an interpretive structural modeling approach
The upward trend in globalization and the rise of global competition in recent decades has had a profound impact on industries around the world, so that the mindset of management science over the decades has focused on developing, deploying and deploying mechanisms that can be used to improve The level of productivity and quality of the product, and consequently reduced costs. According to many experts, to achieve such goals, moving towards sustainability of the supply chain is one of the inevitable and necessary requirements of companies. Today, many leading manufacturing companies have embraced supply chain sustainability as a strategy to boost their global competitive edge. These companies have experienced significant advances in the use of sustainable supply chains. Today, stakeholder focus is on quality management and their shared goal with sustainable supply chain management is customer satisfaction. Quality management philosophy not only satisfies customer needs and satisfaction, but also satisfies suppliers and other stakeholders
سير صعودي جهاني‌شدن و افزايش سطح رقابت جهاني در دهه‌هاي اخير تأثير شگرفي بر صنايع در سراسر جهان داشته است، به‌گونه‌اي که صاحب‌نظران علوم مديريت در طول اين دهه‌ها تلاش‌هاي خود را حول محور ايجاد، گسترش و به‌کارگيري سازوکارهايي متمرکز کرده‌اند که به کمک آن‌ها بتوان در بهبود سطح بهره‌وري و کيفيت محصول و درنتيجه کاهش هزينه‌ها گام برداشت. به باور بسياري از صاحب‌نظران، براي دست‌يابي به چنين مقاصدي حرکت به‌سوي پايداري زنجيره تأمين يکي از الزامات اجتناب‌ناپذير و ضروري شرکت‌ها است. امروزه بسياري از شرکت‌هاي توليدي پيشرو، پايداري زنجيره تأمين را به‌عنوان يک استراتژي براي افزايش قدرت رقابتي جهاني خود پذيرفته‌اند. اين شرکت‌ها پيشرفت‌هاي قابل‌ملاحظه‌اي را با به‌کارگيري زنجيره تأمين پايدار تجربه کرده‌اند. امروزه تمرکز ذينفعان بر روي مديريت کيفيت است و هدف مشترک آن‌ها با مديريت زنجيره تأمين پايدار رضايت مشتري است. فلسفه مديريت کيفيت نه‌تنها برآورده کردن نيازهاي مشتري و رضايت آن‌ها است بلکه در نظر گرفتن رضايت تأمين‌کنندگان و ساير ذينفعان نيز است. نقش مديريت کيفيت در توسعه پايدار سازمان‌ها برجسته است و بررسي ابزارها و تکنيک‌هاي مديريت کيفيت پايداري کسب‌وکار را تسهيل مي‌کند. مديريت کيفيت زنجيره تأمين پايدار يک موضوع پژوهش در حال ظهور است. هدف از اين پژوهش ارائه ي مدلي براي مديريت کيفيت زنجيره تامين پايدار براي رسيدن به سطح بالاتري از رضايت مشتري، محصولات باکيفيت بالاتر و خدمات بهتر از طريق همکاري پيشرفته در شرکت‌ها و فرايندهاي کارآمد بالادست و پايين‌دست است

تحت نظارت وف ایرانی