Skip to main content
SUPERVISOR
Mohammad ReisiNafchi,Ghasem Moslehi
محمد رئیسی نافچی (استاد راهنما) قاسم مصلحی (استاد راهنما)
 
STUDENT
Ramin Dehestaniardekani
رامین دهستانی اردکانی

FACULTY - DEPARTMENT

دانشکده مهندسی صنایع
DEGREE
Master of Science (MSc)
YEAR
1395
The advent of technology and competition in the field of distribution, all suppliers are looking for solutions to reduce costs and quickly send products to customers in order to stay in this competitive market. Cross docks can act as an intermediate node in the logistic network and serve the interests of suppliers by reducing costs and delivering products to customers in a timely manner. Cross docks can be used as a logistic strategy if they could perform loading and unloading operations of trucks as soon as possible. Accordingly, appropriate sequencing and scheduling of trucks have been considered by researchers in the last few decades.
با گسترش فناوری و رقابت در عرصه توزیع، تمامی عرضه‌کنندگان برای باقی‌ماندن در این عرصه رقابتی به دنبال راهکار‌هایی جهت کاهش هزینه‌ها و ارسال سریع محصولات به مشتریان هستند. انبار‌‌های عبوری توانسته‌اند به عنوان یک گره میانی در شبکه لجستیک عمل کرده و با کاهش هزینه‌ها و ارسال به موقع محصولات به مشتریان، به نفع عرضه‌کنندگان عمل کنند. انبار‌های عبوری زمانی می‌توانند به عنوان یک استراتژی لجستیکی سودمند واقع شوند که بتوانند در زودترین زمان ممکن عملیات مربوط به تخلیه و بارگیری کامیون‌ها را انجام دهند، لذا بر این اساس تعیین توالی و زمان‌بندی مناسب برای کامیون‌ها در چند دهه اخیر مورد توجه محققین قرار گرفته است. از جمله مواردی که امروزه مورد توجه مدیران انبار‌های عبوری قرار گرفته، کاهش هزینه دیرکرد ارسال محصولات به مشتریان است، لذا در این پایان‌نامه با فرض ورود کامیون به محوطه انبار به صورت پراکنده و نحوه خدمت‌دهی سکو‌ها به صورت ترکیبی، مسئله زمان‌بندی کامیون‌ها در انبار‌های عبوری با هدف حداقل کردن هزینه دیرکرد از دست رفته وزن‌دار که تا کنون در ادبیات موضوع مشاهده نشده، تحت دو حالت مجاز بودن و نبودن انقطاع بیان شده است،

تحت نظارت وف ایرانی