Skip to main content
SUPERVISOR
Farimah Mokhatab Rafiei,Mehdi Bijari
فريماه مخاطب رفيعي (استاد راهنما) مهدي بيجاري (استاد مشاور)
 
STUDENT
Maryam Shakibapour
مريم شکيباپور

FACULTY - DEPARTMENT

دانشکده مهندسی صنایع
DEGREE
Master of Science (MSc)
YEAR
1383

TITLE

A Study for Establishing a Multinational Corporation (MNC) in Iran and Developing a Relevant Decision Model: Study on Iranian Car indistries
شرکت هاي چند مليتي نقشي کليدي در سيستم اقتصاد جهاني بازي مي کنند. در اين مطالعه عوامل مؤثر بر ايجاد يک شرکت چند مليتي ايراني با رويکرد به صنعت خودرو بررسي مي شود. در مديريت يک شرکت خودروسازي چند مليتي، عوامل بين المللي مختلفي مانند تعرفه ها، نرخ هاي تبادل، قوانين ماليات بر درآمد، و محدوديت هاي تجاري و رقابتي مانند توزيع جهاني تقاضا و ظرفيت، تأثيرات قابل توجه اي روي زنجيره تأمين جهاني خودرو دارند. به منظور کمک به مديريت براي در نظر گرفتن تأثير تغييرات اين عوامل، در تصميم گيري هاي مربوط به توليد، توزيع و سرمايه گذاري به طور يکپارچه ، يک مدل برنامه ريزي عدد صحيح مختلط براي حل بهينه زنجيره تأمين جهاني خودرو توسعه داده شد. براي نشان دادن نقش عوامل بين المللي، از يک ساختار زنجيره تأمين ساده شده استفاده شده است تا تحليل آن را پيچيده نکند. شبکه جهاني در نظر گرفته شده از چهار رده تأمين کنندگان قطعات، توليد کنندگان خودرو، مراکز توزيع، و مناطق تقاضا تشکيل شده است.

ارتقاء امنیت وب با وف بومی