تاثیر ارزیابی تشخیصی در مقابل ارزیابی تکوینی بر عملکرد زبان آموزان سطح متوسط ایرانی در تمرین های انتخابی و تولیدی مهارت خواندن و درک مطلب SUPERVISOR Hasan Jalali,Zohreh Kashkouli حسن جلالی (استاد راهنما) زهره کشکولی (استاد مشاور) STUDENT Zahra Akbari زهرا اکبری FACULTY - DEPARTMENT مرکز زبان DEGREE Master of Science (MSc) YEAR 1398 TITLE تاثیر ارزیابی تشخیصی در مقابل ارزیابی تکوینی بر عملکرد زبان آموزان سطح متوسط ایرانی در تمرین های انتخابی و تولیدی مهارت خواندن و درک مطلب Effect of Diagnostic vs.Formative Assessment on the Iranian Intermediate EFL Learners' Performance in Selective and Productive Reading Comprehension Tasks