Skip to main content
SUPERVISOR
SeyedReza Hejazi taghanaki,Morteza Rasti barzaki,Gholam-Ali Raissi-Ardali
سيدرضا حجازي طاقانکي (استاد راهنما) مرتضي راستي برزکي (استاد مشاور) غلامعلي رئيسي اردلي (استاد مشاور)
 
STUDENT
Parisa Assarzadegan
پريسا عصارزادگان

FACULTY - DEPARTMENT

دانشکده مهندسی صنایع
DEGREE
Doctor of Philosophy (PhD)
YEAR
1395

TITLE

A game theoretic approach by considering brand loyalty in competition between national and store brand products
In recent years, attention to brand and branding has grown significantly. The need for a brand to develop and sell as many products or services as possible is undeniable. In today 's world, branding is one of the most important principles for having a successful business. Brands create value for businesses and can increase market share by increasing consumer awareness of a product, and by creating a sense of belonging and closeness in consumers, pave the way for their repeat purchases. On the other hand, having loyal customers to the brand is one of the main concerns in branding. One of the categories related to loyalty
در سال‌هاي اخير توجه به برند و برندسازي رشد قابل توجهي داشته‌است. نياز به وجود يک برند براي توسعه و فروش هر چه بيشتر محصولات يا خدمات، غير قابل انکار است. در دنياي امروز، برند‌سازي يکي از اصول مهم براي داشتن کسب‌و‌کار موفق است. برندها موجب ايجاد ارزش براي کسب‌و‌کارها مي‌شوندو مي‌توانند با افزايش آگاهي مصرف کننده نسبت به يک محصول، موجب رشد سهم بازار شوند و با ايجاد احساس تعلق و نزديکي در مصرف کنندگان، زمينه ساز تکرار خريد آنها گردند. از طرفي داشتن مشتريان وفادار به برند از دغدغه‌هاي اصلي در برند‌سازي مي‌باشد. يکي از دسته‌هاي مربوط به انواع دسته‌بندي وفاداري، وفاداري پايدار است. وفاداري پايدار زماني ايجاد مي‌شود که مشتري خريد با تکرار بالا همراه با داشتن گرايش نسبي بالا را نشان مي‌دهد. در شکل‌گيري وفاداري پايدار فاکتورهاي مختلفي از جمله کيفيت و نوآوري مي‌تواند تاثيرگذار باشد. از طرفي در سال‌هاي گذشته، پيدايش محصولات با برندهاي فروشگاهي در رقابت با محصولات با برندهاي توليدکننده مورد توجه بسيار زيادي قرار گرفته‌اند. محصولات با برندهاي فروشگاهي، محصولات توليد شده (يا سفارش داده شده) توسط خرده‌فروشان، که در رقابت با محصولات با برندهاي توليدکننده (توليد شده توسط توليدکنندگان) قرار گرفته‌اند.

ارتقاء امنیت وب با وف بومی