Skip to main content
SUPERVISOR
Morteza Rasti barzaki,SeyedReza Hejazi taghanaki
مرتضی راستی برزکی (استاد راهنما) سیدرضا حجازی طاقانکی (استاد راهنما)
 
STUDENT
Sanaz Miralaei
سیده ساناز میرعلائی میرآبادی

FACULTY - DEPARTMENT

دانشکده مهندسی صنایع
DEGREE
Master of Science (MSc)
YEAR
1396

TITLE

A game-theoretic approach for pricing and determining the quality level with considering quality disclosure strategies in a closed-loop supply chain
The circular economy, which aims to increase sustainability, reduce wاقتصاد مدور ، با هدف افزایش پایداری، کاهش ضایعات، افزایش بازده و استفاده­ی بهتر از منابع در زنجیره تأمین، در سال­های اخیر توجه زیادی را از جانب محققان به خود جلب کرده است. بازسازی، به عنوان یکی از راه­های رسیدن به اقتصاد مدور است و با توجه به افزایش آلودگی­های زیست­محیطی و افزایش آگاهی­ زیست­محیطی مصرف­کنندگان، پرداختن به مسئله­ی بازسازی و زنجیره تأمین حلقه بسته مسئله­ای حیاتی است. به همین دلیل، در این پژوهش یک زنجیره تأمین حلقه بسته بررسی شده است، که شامل یک تولیدکننده، یک خرده­فروش سنتی و یک خرده­فروش اینترنتی است. تولیدکننده برای رساندن محصول نو و بازسازی­شده به دست مشتری دو راه دارد: 1. استفاده از خرده­فروش سنتی. 2. استفاده از خرده­فروش اینترنتی [1] با این تفاوت که خرده­فروش اینترنتی با استفاده از مکانیزم گزارش­دهی مشتریان به افشای کیفیت محصول می­پردازد [1] E-taileraste, increase efficiency and make better use of resources in the supply chain, has received much attention in recent years from researchers. Refurbish is one of the ways to achieve a circular economy, and given the increasing environmental pollution and increasing environmental awareness of consumers, addressing the issue of refurbishing and the closed-loop supply chain is a critical issue. For this reason, this study investigates a CLSC, comprising one manufacturer, a retailer, and an E-tailer. The manufacturer has two ways to deliver new and refurbished products to customers: 1. use a retailer. 2. use an E-tailer, except that the E-tailer discloses product quality using the consumer reporting mechanism
اقتصاد مدور ، با هدف افزایش پایداری، کاهش ضایعات، افزایش بازده و استفاده­ی بهتر از منابع در زنجیره تأمین، در سال­های اخیر توجه زیادی را از جانب محققان به خود جلب کرده است. بازسازی، به عنوان یکی از راه­های رسیدن به اقتصاد مدور است و با توجه به افزایش آلودگی­های زیست­محیطی و افزایش آگاهی­ زیست­محیطی مصرف­کنندگان، پرداختن به مسئله­ی بازسازی و زنجیره تأمین حلقه بسته مسئله­ای حیاتی است. به همین دلیل، در این پژوهش یک زنجیره تأمین حلقه بسته بررسی شده است، که شامل یک تولیدکننده، یک خرده­فروش سنتی و یک خرده­فروش اینترنتی است. تولیدکننده برای رساندن محصول نو و بازسازی­شده به دست مشتری دو راه دارد: 1. استفاده از خرده­فروش سنتی. 2. استفاده از خرده­فروش اینترنتی [1] با این تفاوت که خرده­فروش اینترنتی با استفاده از مکانیزم گزارش­دهی مشتریان به افشای کیفیت محصول می­پردازد [1] E-tailer

ارتقاء امنیت وب با وف بومی