Skip to main content
SUPERVISOR
Gholam-Ali Raissi-Ardali,Sayed Nader Shetab bushehri
غلامعلی رئیسی اردلی (استاد مشاور) سیدنادر شتاب بوشهری (استاد راهنما)
 
STUDENT
Hadi Karimidehnavi
هادی کریمی دهنوی

FACULTY - DEPARTMENT

دانشکده مهندسی صنایع
DEGREE
Master of Science (MSc)
YEAR
1384
Traortation has been one of the most aspects of human’s life since its beginning on the face of earth. Quality and the capacity of the traortation system has a direct effect on a regions development. This can be investigated through comparing the traortation system characteristics in developed societies and other parts of the world. On the other hand, industrial growth reinforces the need to traortation infrastructures and this facts emphasis on the planning and policy making in this field. Land use as the main parameter in trip production in a region plays an important role in the traffic situation. In this thesis, using reliable data collected from Isfahan we have implemented a heuristic model for estimating the land use parameters in future. Using this model we have estimated the origin destination matrices for future
از همان آغاز زندگی انسان در پهنه این کره خاکی, حمل و نقل همواره قسمت عمده ای از امکانات و منابع را به طور مستقیم و غیر مستقیم به خود اختصاص داده است. کیفیت سیستم حمل و نقل و ظرفیت آن تاثیر فراوانی برروی اقتصاد یک منطقه یا یک کشور دارد. بررسی اجمالی در مورد اکثر کشورهای پیشرفته صنعتی نشان می‌دهد که این کشورها دارای سرویس‌های حمل و نقلی با کیفیت بالا می‌باشند و همین مساله حاکی از این واقعیت است که حمل و نقل یک عامل اساسی در پیشرفت اقتصادی بوده است. از سوی دیگر رشد و توسعه جوامع شهری، سبب افزایش نیاز به خدمات همگانی و اجتماعی شده است. انجام بسیاری از فعالیت های اجتماعی و اقتصادی نیازمند تسهیلات حمل ونقلی می باشد. این موضوع، لزوم توجه به برنامه ریزی صحیح در حیطه حمل ونقل را مورد تاکید قرار می دهد. از طرف دیگر کاربری زمین عامل مهمی در برنامه ریزی حمل و نقل می باشد و به عبارت دیگر کاربری زمین عامل اصلی جابجایی و تولید سفر در یک منطقه است. در این پایان نامه با جمع آوری اطلاعات از منابع معتبر, ساخت مدلی ابداعی جهت برآورد متغیرهای کاربری زمین در سال های آینده، بر اساس ظرفیت آن ها در سال افق برنامه و پیش بینی ماتریسهای مبدا-مقصد روزانه اصفهان به کمک این متغیرها انجام گرفته است.

ارتقاء امنیت وب با وف بومی