Skip to main content
SUPERVISOR
Mahdi Alinaghian
مهدی علینقیان (استاد راهنما)
 
STUDENT
Mohammadreza Mohebbi
محمدرضا محبی

FACULTY - DEPARTMENT

دانشکده مهندسی صنایع
DEGREE
Master of Science (MSc)
YEAR
1395
A weight capacity limit is usually considered for each vehicle. In some real-world applications, items in addition to weight are specified by their type, shape and dimensions, and the ability to place items in the space available at the vehicle loading location is important. On the other hand, real-world multi-cab vehicle routing has many applications, as it is often used in supply chains or large cities to store and distribute more than one warehouse. But in most cases they determine the area for each warehouse so that customers in the area are covered by the warehouse, which in many cases causes companies to incur high shipping costs. On the other hand, single-warehouse problems are problems in which companies have multiple warehouses where each warehouse is independently assigned to a single problem, so multi-warehouse problems cause multiple warehouses to be considered continuously and reduce costs
به‌طورمعمول برای هر وسیله نقلیه یک محدودیت ظرفیت وزنی در نظر گرفته می‌شود. در برخی از کاربردهای واقعی، اقلام علاوه بر وزن، با نوع، شکل و ابعادشان مشخص می‌شوند و امکان‌پذیری چیدمان اقلام در فضای موجود در محل بارگیری وسائط نقلیه اهمیت می‌یابد. از سوی دیگر مسیریابی وسیله نقلیه چند انباری در دنیای واقعی، کاربردهای فراوانی دارد، زیرا اغلب در زنجیره‌های تأمین و یا شهرهای بزرگ برای ذخیره و توزیع کالاها از بیش از یک انبار استفاده می‌شود. اما در بیشتر موارد برای هر انبار منطقه‌ای را معین می‌کنند تا مشتریان آن مناطق توسط آن انبار پوشش داده شوند که این امر در بسیاری از موارد باعث می‌شود شرکت‌ها هزینه‌های حمل‌ونقل زیادی متحمل شوند. از سوی دیگر مسئله‌های تک انباری مسئله‌هایی هستند که در آنها شرکت‌ها دارای چندین انبار می‌باشند که هر انبار به‌صورت مستقل در یک مسئله قرار می‌گیرد بنابراین مسئله‌های چند انباری باعث می‌شوند که، چندین انبار به‌صورت پیوسته در نظر گرفته شده و باعث کاهش هزینه ‌شوند. در این پایان‌نامه یک مدل ریاضی برای یکپارچه‌سازی مسئله مسیریابی وسائط نقلیه با چندین انبار و بارگذاری دوبعدی ارائه می‌شود. محدودیت‌های بارگذاری مانند LIFO، عدم‌بارگذاری مجدد، جهت‌گیری، و محدودیت‌های عمومی برای به دست آوردن جواب امکان‌پذیر در نظر گرفته خواهد شد

ارتقاء امنیت وب با وف بومی