Skip to main content
SUPERVISOR
Mahdi Alinaghian
مهدي علينقيان (استاد راهنما)
 
STUDENT
Mohammadreza Mohebbi
محمدرضا محبي

FACULTY - DEPARTMENT

دانشکده مهندسی صنایع
DEGREE
Master of Science (MSc)
YEAR
1395
A weight capacity limit is usually considered for each vehicle. In some real-world applications, items in addition to weight are specified by their type, shape and dimensions, and the ability to place items in the space available at the vehicle loading location is important. On the other hand, real-world multi-cab vehicle routing has many applications, as it is often used in supply chains or large cities to store and distribute more than one warehouse. But in most cases they determine the area for each warehouse so that customers in the area are covered by the warehouse, which in many cases causes companies to incur high shipping costs. On the other hand, single-warehouse problems are problems in which companies have multiple warehouses where each warehouse is independently assigned to a single problem, so multi-warehouse problems cause multiple warehouses to be considered continuously and reduce costs
به‌طورمعمول براي هر وسيله نقليه يک محدوديت ظرفيت وزني در نظر گرفته مي‌شود. در برخي از کاربردهاي واقعي، اقلام علاوه بر وزن، با نوع، شکل و ابعادشان مشخص مي‌شوند و امکان‌پذيري چيدمان اقلام در فضاي موجود در محل بارگيري وسائط نقليه اهميت مي‌يابد. از سوي ديگر مسيريابي وسيله نقليه چند انباري در دنياي واقعي، کاربردهاي فراواني دارد، زيرا اغلب در زنجيره‌هاي تأمين و يا شهرهاي بزرگ براي ذخيره و توزيع کالاها از بيش از يک انبار استفاده مي‌شود. اما در بيشتر موارد براي هر انبار منطقه‌اي را معين مي‌کنند تا مشتريان آن مناطق توسط آن انبار پوشش داده شوند که اين امر در بسياري از موارد باعث مي‌شود شرکت‌ها هزينه‌هاي حمل‌ونقل زيادي متحمل شوند. از سوي ديگر مسئله‌هاي تک انباري مسئله‌هايي هستند که در آنها شرکت‌ها داراي چندين انبار مي‌باشند که هر انبار به‌صورت مستقل در يک مسئله قرار مي‌گيرد بنابراين مسئله‌هاي چند انباري باعث مي‌شوند که، چندين انبار به‌صورت پيوسته در نظر گرفته شده و باعث کاهش هزينه ‌شوند. در اين پايان‌نامه يک مدل رياضي براي يکپارچه‌سازي مسئله مسيريابي وسائط نقليه با چندين انبار و بارگذاري دوبعدي ارائه مي‌شود. محدوديت‌هاي بارگذاري مانند LIFO، عدم‌بارگذاري مجدد، جهت‌گيري، و محدوديت‌هاي عمومي براي به دست آوردن جواب امکان‌پذير در نظر گرفته خواهد شد

ارتقاء امنیت وب با وف بومی