Skip to main content
SUPERVISOR
Morteza Rasti barzaki,SeyedReza Hejazi taghanaki
مرتضي راستي برزکي (استاد راهنما) سيدرضا حجازي طاقانکي (استاد راهنما)
 
STUDENT
Sanaz Miralaei
سيده ساناز ميرعلائي ميرآبادي

FACULTY - DEPARTMENT

دانشکده مهندسی صنایع
DEGREE
Master of Science (MSc)
YEAR
1396

TITLE

A game-theoretic approach for pricing and determining the quality level with considering quality disclosure strategies in a closed-loop supply chain
The circular economy, which aims to increase sustainability, reduce wاقتصاد مدور ، با هدف افزايش پايداري، کاهش ضايعات، افزايش بازده و استفاده­ي بهتر از منابع در زنجيره تأمين، در سال­هاي اخير توجه زيادي را از جانب محققان به خود جلب کرده است. بازسازي، به عنوان يکي از راه­هاي رسيدن به اقتصاد مدور است و با توجه به افزايش آلودگي­هاي زيست­محيطي و افزايش آگاهي­ زيست­محيطي مصرف­کنندگان، پرداختن به مسئله­ي بازسازي و زنجيره تأمين حلقه بسته مسئله­اي حياتي است. به همين دليل، در اين پژوهش يک زنجيره تأمين حلقه بسته بررسي شده است، که شامل يک توليدکننده، يک خرده­فروش سنتي و يک خرده­فروش اينترنتي است. توليدکننده براي رساندن محصول نو و بازسازي­شده به دست مشتري دو راه دارد: 1. استفاده از خرده­فروش سنتي. 2. استفاده از خرده­فروش اينترنتي [1] با اين تفاوت که خرده­فروش اينترنتي با استفاده از مکانيزم گزارش­دهي مشتريان به افشاي کيفيت محصول مي­پردازد [1] E-taileraste, increase efficiency and make better use of resources in the supply chain, has received much attention in recent years from researchers. Refurbish is one of the ways to achieve a circular economy, and given the increasing environmental pollution and increasing environmental awareness of consumers, addressing the issue of refurbishing and the closed-loop supply chain is a critical issue. For this reason, this study investigates a CLSC, comprising one manufacturer, a retailer, and an E-tailer. The manufacturer has two ways to deliver new and refurbished products to customers: 1. use a retailer. 2. use an E-tailer, except that the E-tailer discloses product quality using the consumer reporting mechanism
اقتصاد مدور ، با هدف افزايش پايداري، کاهش ضايعات، افزايش بازده و استفاده­ي بهتر از منابع در زنجيره تأمين، در سال­هاي اخير توجه زيادي را از جانب محققان به خود جلب کرده است. بازسازي، به عنوان يکي از راه­هاي رسيدن به اقتصاد مدور است و با توجه به افزايش آلودگي­هاي زيست­محيطي و افزايش آگاهي­ زيست­محيطي مصرف­کنندگان، پرداختن به مسئله­ي بازسازي و زنجيره تأمين حلقه بسته مسئله­اي حياتي است. به همين دليل، در اين پژوهش يک زنجيره تأمين حلقه بسته بررسي شده است، که شامل يک توليدکننده، يک خرده­فروش سنتي و يک خرده­فروش اينترنتي است. توليدکننده براي رساندن محصول نو و بازسازي­شده به دست مشتري دو راه دارد: 1. استفاده از خرده­فروش سنتي. 2. استفاده از خرده­فروش اينترنتي [1] با اين تفاوت که خرده­فروش اينترنتي با استفاده از مکانيزم گزارش­دهي مشتريان به افشاي کيفيت محصول مي­پردازد [1] E-tailer

ارتقاء امنیت وب با وف بومی