Skip to main content
SUPERVISOR
Behnaz Omoomi,Ramin Gavadi jourtani
بهناز عمومی (استاد مشاور) رامین جوادی جورتانی (استاد راهنما)
 
STUDENT
Ehsan Poorhadi
احسان پورهادی

FACULTY - DEPARTMENT

دانشکده ریاضی
DEGREE
Master of Science (MSc)
YEAR
1392

TITLE

Online Matching and Adwords
Matching problem is a advertising was found. Roughly speaking, we deal with a bipartite graph whose vetices of a partite set are not known completely (this is what is technically called an "online" problem), while we are supposed to find a matching of as near as possible to the maximum matching of . This type of problem is the main subject of this thesis.
تطابق یک مسئله قدیمی و بسیار مهم با تاریخچه غنی است. اخیراً کاربردی بسیار جالب و مهم در زمینه تبلیغات در اینترنت از نسخه آنلاین تطابق یافت شده است. یعنی حالتی که گراف را به صورت کامل در اختیار نداریم و به دنبال یک تطابق از اندازه بزرگ در گراف هستیم. در واقع نظریه تطابق آنلاین نقشی مهم و اساسی در طراحی الگوریتم‌ها نمایش تبلیغ ایفا می‌کند. در این پایان‌نامه ابتدا مسئله آنلاین و سپس حالت‌های بررسی آن را معرفی می‌کنیم. همچنین به صورت دقیقتر مسئله تطابق دوبخشی آنلاین و تعمیم‌های آن و همچنین کاربرد‌های از آنها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

ارتقاء امنیت وب با وف بومی